Page: Dežurne službe

Informacije o gripu H1N1

Dom zdravlja «Novi Sad» omogućio je građanima da se putem telefona informišu o novom gripu H1N1 i da istovremeno dobiju savete kako da ga spreče. Od srede, 4. novembra, pozivanjem broja 021 4879 021 građani će moći da dobiju savet kako da se zaštite ili prepoznaju simptome novog gripa.
Na njihova pitanja će odgovarati dežurni pedijatri i specijaliste opšte medicine. Telefon za informacije će biti dostupan građanima svakog dana, i vikendom, od 7 do 20 časova.

Dežurne zdravstvene ustanove:

Zmaj Ognjena Vuka 19 – nedeljom i praznikom od 7 do 19 časova

Služba opšte medicine i Medicine rada Njegoševa 32

Služba za zdravestvenu zaštitu dece – dežurna 24 časa

Noćno i dežurstvo vikendom za decu – objekat „J.Jovanović Zmaj“ Zmaj Ognjena Vuka 19 (stara zgrada dečijeg dispanzera) telefon: 6624 668

Služba radi i subotom i nedeljom i praznikom u objektu Zmaj Ognjena Vuka 19 od 07-20 časova, a subotom od 07-13.30 časova i u objektima u Petrovaradinu i Futogu. Služba obezbeđuje i noćnu pedijatrijsku ambulantu od 20-07 časova u objektu Zmaj Ognjena Vuka 19.

Služba za stomatološku zdravstvenu zaštitu – dežura 24 časa za vikend i praznike a radnim danom od 19 do 7 narednog dana.

Dežurna apoteka (noćno, nedeljno i praznično dežurstvo): Apoteka “Bulevar” Bulevar Mihajla Pupina 7, telefon 4720 756, 420 374, (od 21 do 7 časova narednog dana, kao i subotom popodne posle 14h).

Dom zdravlja “Novi Sad” :

Ambulanta “Jovan Jovanović Zmaj” Zmaj Ognjena Vuka 19, 4879 400 ;
Ambulanta “Liman” Bulevar cara Lazara 77, 4879 700 ;
Ambulanta “Bistrica” na Novom naselju , Bulevar Slobodana Jovanovića 9, 4879 200;
Ambulanta “Bulevar” Bulevar Mihajla Pupina 23, 4879 500
Zaštitnik pacijentovih prava 4879 082

Call centra Doma zdravlja «Novi Sad» telefon 4879-000 – zakazivanje pregleda i RTG dijagnostika.
RTG: poslednje sedmice u mesecu za prvih 15 dana narednog meseca, druge sedmice u mesecu za poslednjih 15 dana tog meseca – sredom za objekat «Liman», četvrtkom za objekat «Jovan Jovanović Zmaj», petkom za objekat «Bistrica».

Klinički centar Vojvodine: 021 484 34 84
Sa uputom lekara specijaliste određene medicinske discipline ili lekara opšte prakse (ukoliko nadležni dom zdravlja nema specijalistu za konkretnu disciplinu) svakog radnog dana u vremenskom intervalu od 07,00 do 17,00 časova na šalterima Poliklinike može se zakazati pregled ili pozvati telefonom i dogovoriti se o terminu pregleda.
Zakazivanje pregleda u Poliklinici:
Hirurške službe (021) 66 11 391, 484 37 86
Internističke službe (021) 66 10 102, 484 39 64
U terminu od 07,00 do 09,00 časova, na ovim šalterima se može zakazati i specijalistički pregled za Kliniku za medicinsku rehabilitaciju, na telefonski broj (021) 6610102 i (021) 484 39 64.

JKP “Lisje” Dežurni centar – kompletna pogrebna usluga od 0 do 24 časa, Bulevar oslobođenja 115, 6624 102

SERVISNI TELEFONI:

JKP „Novosadska toplana“: informacije u vezi sa sistemom daljinskog grejanja – Korisnički centar 0800 100 021 – besplatan poziv;

JKP „Vodovod i kanalizacija“ Kontakt centar 0800 333 021 (besplatan poziv) od 07 do 23 časova –

JKP “Stan ” Dežurna služba od 0 do 24 časa, 489 5518, 520 866, 520 234

JKP “Čistoća” 6333 884 otvoren za pa pozive, svakog radnog dana od 6 do 20 časova

JKP “Parking servis” servisne informacije od 8 do 21 čas, subotom od 8 do 14 časova 472 41 40,

„Elektrodistribucija” – reklamacija računa 521 189

„Elektrodistribucija” – prijava kvara 421 066 i 421 068

“Novi Sad – gas” 413 135 i 413 900

“Dimničar 021″ d.o.o. 66 22 705

Odeljenje građevinske, komunalne, ekološke i saobraćajne inspekcije – od 7 do 14 časova 6614 163, 6621 600

 

 

 

JKP “Novosadska toplana”

Podsećamo naše sugrađane da se u slučaju hitnih intervencija mogu se obratiti Službi reklamacija na broj telefona 4881 103.

Ukoliko žele lično ili telefonom da upute primedbe ili pohvale na rad stručnih službi i radnika na terenu ili dobiju informacije o radu Preduzeća, mogu se obratiti Centru za odnose s javnošću u Ulici Stevana Musića broj 17, tel. 423 712 i 420 853.

Korisnički centar Novosadske toplane je na raspolaganju građanima 24 sata. Pozivanjem besplatnog broja 0800-100-021 mogu se dobiti sve potrebne informacije, uputiti pohvale, kritike ili sugestije. Takođe Korisnički centar pruža i besplatanu uslugu obaveštavanja putem SMS-a o prekidima u isporuci toplotne energije usled radova na otklanjanju havarije ili radova na kućnim instalacijama. Građani koji još nisu ostavili svoje podatke operaterima Korisničkog centra, mogu to učiniti kako bi u nastupajućoj grejnoj sezoni bili blagovremeno informisani o prekidima u isporuci toplotne energije za njihov stambeni objekat ili poslovni prostor.

Brojevi telefona JKP “Stan”, koje obavlja poslove vezane za održavanje kućnih instalacija za sve skupštine stanara koje s njim imaju ugovor, su:

radnim danom u vremenu 07:00–15:00 časova:
za rejon I (Liman I, Liman II, Liman III, Liman IV, Telep, Grbavica, Centar, Podbara, Petrovaradin, Sr. Karlovci): 420 314 i 420 315,
za rejon II (sva ostala konzumna područja): 420-316 i 420-317.

radnim danom 15:00–07:00 časova, vikendom i praznikom – hitne intervencije za sva područja: 528 866 i 520 234.